Tenis

AKO STE HTELI DA RADITE ZA NOVAKA, SAD VAM JE PRILIKA: Nole raspisao konkurs a ovo su uslovi (FOTO)

Spread the love

Prijave traju do 5. aprila.

Novak Đoković je sigurno omiljena ličnost kod Srba, pa će ova vest obradovati mnoge koji su u potrazi za poslom.

Fondacija Novak Đoković raspisala je konkurs za poziciju menadžera društvenih mreža, pa se kandidatima pruža mogućnost da upoznaju našeg najboljeg tenisera.

Ono što i svaka druga firma ima jesu određeni uslovi koje kandidat mora da ispunjava.

USLOVI KOJI SU POTREBNI DA KANDIDAT ISPUNJAVA:

– Znanje i iskustvo u osnovama tradicionalnog marketinga

– Završeni fakultet, poželjno diploma iz marketinga, ali nije obavezna uz radno iskustvo

– Kreativnost i dokumentovani rad na društvenim mrežama (Pošaljite linkove ka stranicama kao primer)

– Veština u oblasti teorije i primene marketinga

– Iskustvo u pronalaženju i upravljanju razvojem i objavljivanjem sadržaja

– Pokazuje sposobnost prelaska iz kreativnog u analitički marketing, sposobnost da demonstrira da predložene ideje analitički dobro zvuče

– Prikazuje detaljno poznavanje digitalnih marketinških alata i razumevanje društvenih medijskih platformi, njihovih učesnika (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest itd) i kako svaka platforma može biti raspoređena u različitim scenarijima

– Poseduje odlično znanje engleskog jezika (podrazumevajući i pisanje)

– Poseduje praktično znanje o blogerskom ekosistemu

– Poseduje sposobnost da efikasno prosleđuje informaciju ili ideju u pisanoj ili video formi

– Kvalitetno raspoređuje vreme

– Veoma fleksibilna i sposobna da ispuni obaveze pod pritiskom

– Iskustvo i sposobnost da organizuje, nadograđuje i motiviše druge ljude

– Poseduje sposobnost da efikasno prosleđuje informaciju ili ideju u pisanoj ili video formi

– Kvalitetno raspoređuje vreme

– Veoma fleksibilna i sposobna da ispuni obaveze pod pritiskom

– Iskustvo i sposobnost da organizuje, nadograđuje i motiviše druge ljude

– Timski igrač sa samopouzdanjem da preuzme ulogu lidera i predvodi druge kada je neophodno (u slučajevima razvoja sadržaja, kreativnosti, uređivanja i upravljanje reputacijom na internetu)

– Poseduje očigledno razumevanje tehnologije i brzo uči nove stvari

– Poseduje praktično znanje SEO principa uključujući pretraživanje ključnih reči i čitanje Gugl Analitike; Veliko znanje principa “Search and Social”

– Poseduje praktično poznavanje i/ili rad u WordPress-u

– Pokazuje najbolje osobine u radu sa korisnicima kao što su empatija, strpljenje, zastupanje i brzo rešavanje konflikata

– Poseduje sposobnost sjajnog prepoznavanja negativne ili potencijalno krizne situacije i primenjuje principe za rešavanje konflikata za ublažavanje problema

OSNOVNE DUŽNOSTI (Upravljanje marketingom na društvenim mrežama i svakodnevnim aktivnostima):

– Razvijanje relevantnih tematskih sadržaja za ciljnu publiku

– Kreiranje, staranje i upravljanje svog objavljenog sadržaja (fotografije, snimci i pisanje)

– Praćenje, slušanje i odgovaranje u komunikaciji na “način društvenih mreža” uz razvijanje vođstva i podsticanje donacija

– Sprovođenje zastupništva na internetu i otvaranje tokova za uključivanje donora

– Razvoj i širenje zajednice i/ili uticanje na promovisanje daljih napora

– Nadgledanje dizajna (npr. Fejsbuk Tajmlajn kaveri, profilne fotografije, slike, oglasi, početne stranice, Tviter profil, blog…)

– Dizajniranje, kreiranje i upravljanje promotivnim materijalom i reklamnim kampanjama na mrežama

– Upravljanje u izgradnji prikazivanja i reputacije na mreži; Praćenje komentara na mreži i odgovaranje na svaki

– Analiziranje ključnih pokazatelja i poboljšanje strategije ukoliko je potrebno

– Sastavljanje izveštaja koji pokazuju rezultate upravljanja

– Zastupanje Fondacije na društvenim medijskim platformama, uključivanje u dijaloge i odgovaranje na pitanja kada je to prikladno

– Demonstracija sposobnosti za mapiranje obimnog marketinškog plana; Rad na strategijama koje su dokazane testiranjem ili u izveštajima

– Razvijanje organizacionih elemenata kako bi se primenili u aktivni proces okupljanja srećnih i lojalnih pratilaca i donora preko reputacije na mreži

– Praćenje novih trendova u razvoju alata, aplikacija, kanala, dizajna i strategije društvenih mreža

– Primenu kontinuirane edukacije u timu zaduženom za komunikaciju kako bi nastavio da pravi visoke rezultate

– Identifikovanje pretnji i mogućnosti sadržaja koji stvaraju korisnici koji okružuju kompaniju; Prijavljevanje mogućnosti i značajnih pretnji menadžmentu

– Analiza kampanje i prebacivanje interesantnih ili kvalitativnih podataka u preporuke i planiranje za reviziju društvenih mreža, marketinškog sadržaja, SEO i društvenih reklamnih kampanja

– Praćenje najučinkovitijih parametara (Najbolja iskustva) za merenje uticaja društvene reklamne kampanje

– Analiziranje, pregledanje i prijavljivanje učinkovitosti u cilju dolaska do maksimalnih rezultata

– Vođenje, angažovanje i razvijanje malog komunikacijskog tima

Ako mislite da ispunjavate i možete da ispunite sve ove zahteve možete se prijaviti na konkurs koji traje do 5. aprila 2017. godine.

LAJKUJTE NAŠU STRANICU I PRATITE VESTI IZ SVETA SPORTA!

loading...

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close