Poznata je Evroliga kao „liga bogatih klubova“, a iz godine u godinu nosioci takmičenja, uz čelne ljude, pokazuju da im prioritet nije sticanje popularnosti, već samo pravljenje sve većeg profita. Najprostiji primer toga su Crvena zvezda i Partizan. Najgledaniji klubovi u evroligi su upravo naša dva beogradska kluba, a uz samu gledanost, šou uz ceo njihov program, donosi neverovatnu popularnost samoj Evroligi.
Bezbroj puta se desilo i da strani igrači i navijači govore da bi voleli da posete utakmicu Evrolige, upravo aludirajući na večiti derbi, zbog kojeg je elitno evropsko takmičenje dobilo posebnu draž.
Ipak Evroliga odbija da im dodeli licence, usled manjska finansijskih garancija kojih naši timovi pružaju. Kao kontraargument za to dobili smo u poslednjim danima, još jedan parametar po kojem „večiti“ dominiraju u EL, donoseći neverovatnu popularnost celokupnoj ponudi EL.
Naime, izašli su podaci o Evroliginom fantaziju, te procenti izabranih klubova u okviru aplikacije. Zanimljivo je da Crvena zvezda i Partizan sami, nose oko 50% svih korisnika na svetu, neverovatno, zar ne?
Izabrani timovi u EL fantaziju:
- Partizan – 25,2 %
- Crvena zvezda – 22,0 %
- Olimpijakos – 14,8 %
- Panatinaikos – 13,4 %
- Žalgiris – 3,1 %